søndag, mars 13, 2011

Ny postkasse

Jeg har kjøpt oss ny postkasse!
Det er en stund siden, men så har jeg hele tida hatt en ide om hva slags bokstaver jeg skulle ha på den. De heter Letra Pickup og pappa hadde masse sånne en gang. Men jeg visste ikke om jeg fikk tak i det noe sted nå. Det gjorde jeg da heller ikke... For ingen hadde hørt om det! Helt til jeg tilfeldigvis kom borti dem på Eiker Trykkeri, en bitte bitte liten bokhandel i Hokksund. De hadde EN pakke igjen og tilfeldigvis var det akkurat den fargen og størrelsen jeg ville ha!
Sånn gikk det til at nabolagets flotteste postkasse fikk navn på seg!
Og på fredag hang mannen den opp. Så nå står den og pryder postkassestativet blant andre bulkete, grønne, hvite, flekkete postkasser. Tenker postmannen er glad i meg nå!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Postmannen kommer til å ELSKE deg! Fin postkasse. Kjøpte også ny og svart for noen år siden. Men du verden hvor ripete den er blitt alt...

Pia sa...

Se her, ja! Grattis med ny postkasse!
Var innom din sønns blogg også;)