onsdag, mars 16, 2011

morgenstund

...har virkelig gull i munn!
Jeg er velsignet med to (tre når mannen er hjemme) gutter som er så blide og fornøyde om morgenen. Jeg elsker morgener og gjør alt jeg kan for at mine kjære skal ha en god start på dagen!
Det er ofte blomster på bordet og alltid tente lys. Rammene rundt er viktig nemlig...

Vi har god tid og ungene kan selv velge hva de vil ha til frokost. Som oftest er det egg som står på ønskemenyen, men Peder er nok ikke fullt så glad i frokost så innemellom velger han en "yt". Det er helt i orden synes jeg, det viktigste er at de spiser noe, og at de har en rolig, god, blid start på dagen! Da kan de møte verden med et sjarmerende smil... selv om det er grytidlig om morgenen.

2 kommentarer:

Katrines Scrapperier sa...

Høres ut som dere har det kjempe koselig om morgenen. Her er det bare B og jeg som liker å stå opp om morgenen. Så jeg lar de andre to murmeldyrene få kose seg i senga når de kan og prøver å ikke stresse med alt vi kunne ha gjort bare de sto opp.

Nina J sa...

Det vil jeg si er en ordentlig morgenstund! Ser såå koselig ut! En sånn start på dagen må være god å få både for store og små. Men så er du flinkt til å få det koselig rundt deg uansett hvor du er, koselig stemning uansett! :)
Gratulerer med ny blogg :)